15.29 - GomorgonSverige!

Steker våffelpanncakes för fulla muggar, känner mig så otroligt duktig som kunde göra en pulver smet :d så det + blåbärssylt blir det till früükost ;) fett med fett alltså, nej men faktiskt inte ;)



Så söta, små som plättar :d hah! Kommer inte ens palla äta upp alla så känns lite ovärt att slösa såå mycket utav min dyrbara tid på this ;)

Alltså snacka om att jag inte fått sovit ut senaste tiden, eller åtminstone sovit as dåligt.. somnade igår vid 23 vaknade igen vid 03 - as pigg, somna om vid halv 06 - 06 vakna utav klockan jag ställt på 10, trots att jag va rätt vaken så somna jag om igen och vaknade runt 14. Sen kan man ju ställa sig fråga whats wrong with me.. Hm..

Aja, nu ska jag tjocka i mig mina våffelpanncakes till lite OC ;)

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0