01.11 - Martin aka Giiimo

"tar du inte bort den där grejen du har i ansiktet tills imorgon så dödar jag dig"Detta inlägg är tillägnat my homie Martin aka Giiimo ;>

Iom att Giiimo inte vet så mycket about my life eller de personer jag umgås med vid sidan av honom så ville han - nu kommer jag få en kommentar om att han inte alls sa det men det gjorde han visst ;) - ha ett inlägg där jag lägger ut bilder på my homies (som han inte redan känner or knows) och skriver deras namn ;) hah. Eller ah, han sa det ironiskt och jag tog det seriöst. Så därför blir detta inlägg till ;)


- Sandra aka  S n a d a r


- Jessica aka  C h e s s i c a


- Hanna aka  H ä ä n n i s eller P e a c e m a n


- Veronica aka  V r å n k k a
förövrigt, kolla kort hår och spinkis jag va :oo


- Maja aka  M a j a m o u s e eller M a j k e n 


- fr.v.
Sabina aka  B i n o 
Ellen aka  E l l e n p r o p e l l e n
- fråga mig inte varför..
Elin aka  L u n d e n
Elin aka  T j o c k b e r t a

Man kan ju hoppas att det här will help u ;) tror inte jag glömt ngn du inte already knows, det visar sig. Men nu är jag tröttis i ögonen och ska sova. Gonatt Giiimo - som läser det här tomorrow så gomorgon så maybe vi ses later ;)

- inlägget blev wierd för att jag råka spara det som utkast för att jag kom på att jag skulle skriva två inlägg före. Därför det inte hänger ihop med the time, texten och the rest ;) hel knas.

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0