00.25 - Day eleven.

Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.
- jag kör på en till iom att det var ett tag sen. Ehm, ngnting jag oroar mig för är många saker.. bl.a att jag ska bli värsta fettot in the future, att ngn av mina närmaste ska dö och lämna mig ensam kvar, att de slutar tillverka rosa nagellack och kläder och till sist att jag blir fattig eller får leva ett svenssonliv - in the future. Usch, skulle väl dö om tre av de seriösa sakerna skulle hända ngngång in life. Allvarligt, tänk er själva om min mamma - som alla, verkligen alla älskar (förutom dom hon "hatar" ofc ;) - alltså fatta om hon skulle dö snart eller innan mig. Fyfan! Vadå hej självmord då liksom :s nej, usch vill inte tänka sånna tankar blir bara massa ledsen då.

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0