00.38 - Porrmartin

Galet skönt det känns att han där.. hm.. Tobbe har lämnat Bb. Det va liksom en person som såg sig själv som smartast och allmänt bäst - vilket jag stört mig otroligt mycket på. Sure, jag har insett att det hade varit en helt annan grej om jag varit där, sett, träffat och fått umgås med de iom att jag känner av personer quite easy så hade det varit lättade att bedömma och jag kanske inte alls fått samma uppfattning about'em. Men nu är jag ju inte där och kan inte känna av de så därför tycker jag att det är sjukt skönt samtidigt som jag känner så så har min bedömning av vissa ändrats mer, till det negativa hållet - typ som Roza, vilken jävla brud. Jag stör mig så jävla hårrrt på den tjejen. Palla liksom. Får lite "men dööö ra" känsla när jag hör henne. Gasch! Och typ Katerina, spy i hela facet på henne. Men sen har vi ju porrmartin, die on him liksom ;) morr. Äh, palla all this angry shit - nu blir det Tre kronor för hela slantisen ;) gonatt u handsome things

Your comments pussie
12:30:19 ~ 2011-03-09
Mitt namn; Becca

sv: vad tusan, snöar det hos dej oxå?? :O

annars allt bra idag?? :D



p.s rösta jätte gärna på mig i mysmatchen :)

http://www.mysmatchen.se/bidrag/fresh-garlic-chilli

skulle betyda sååå otroligt mycket om du la en röst på mig..

man har en röst varje dag ;) glöm inte bekräfta rösten i din mejl om du röstar.. Tack på förhand..

Min blogg; http://myranstankar.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback