01.00 - A while agoooo

För ett år sen vid den här tiden så gick man runt och toklängta tills det skulle bli 6-7 mars pga studentkryssning! Gasch, ett av de funniest things i've done in my life. Tiden har verkligen flygit fram, vilket på ett sätt känns skönt så att man vet att after a while så är skiten som just för stunden känns värdelöst. Men, sen kommer åldersnojjan. Jag som inte vill bli äldre samtidigt som jag vill bort från skiten som händer right now. Så hur man än gör så kommer the ugly truth ifatt en. Men jag skulle vilja hoppa fram typ två, tre år ihopp om att det maybe'll be better then. Btw, kom och tänka på my private blog.. jag har inte ens kommit igång med den än så det känns ju otroligt positivt - sure jag har varit feting pissed här men det är inte sånt the other blog är till för, utan helt other stuff. Eller ? Nu hoppas jag på att somna och vakna skinny as a skull without any fat at all på kroppen ;) det vore ju feting nice och vem skulle tacka nej ? Naaat me iallafall. Hm. Ah, jag ska väl typ köra på ett gonatt och sen chilla ner mig till 6e avsnittet på 7e säsongen av Tre kronor



- snyggaste Noomi Rapace är till och med med ;)




-



Det gäller att ligga i och tjäna fett med cash eller gifta sig rikt..
- jag tycker dock det andra låter otroligt mycket bättre ;)

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0