01.10 - Softavafan

Förvirrande. Anyway så är det en liiiten aning drygt när folk tar allt 170 x seriöst och ännu mer allvarligt ang saker man skriver, typ en status jag la ut på fb för ngn dag sen ang att äta och samtidigt kolla på i en annan del av köping. Vilket gav massa dryga, irriterande och onödiga kommentarer och åsikter och jag känner liksom lite såhär palla ens lägga ner så jävla mycket energi på att sitta och grina över en åsikt jag har, som jag skriver på min fb ang mig själv. Suckers, ni gör en bara så jävla trött. 



Ni ser ju själv. Palla fucking jävla 62 kommentarer. Seriöst. Ja, jag tycker att det är sjukt svårt att kolla på självaste hela gänget i köping samtidigt som jag kör in jävla mat i munnen. Det är jobbigt och jag blir smått kräkig av att se deras munnar, liksom dregel och snea konstiga tänder. Hade du haft sånna så hade jag känt likadant. Det är förfan bara en jävla random status. Jag har inget emot dom annars överhuvudtaget, jag älskar liksom han där Tobbe för att han är så jävla skön med sina sämsta kommentarer om allt typ "vadå, kosta den tusen spänn eller?" hade jag ogillat dom för övrigt så hade jag ju inte ens haft kanalen på och jag ville ju se det. Sitt och skriv väx upp åt the rest som kommenterade statusen (dock va dom ironiska och drev, men det fatta ju inte alla) när det är du/ni själva som måste släppa lite på allvarligheten. Men sure, gå och va pissed över exakt allt som inte faller dig in resten av livet så lär du dö snart anyway. Lev istället vafan för att gå och hänga kvar vid saker jag skrev i tisdags. Shit. Ja, jag blir jävligt less. 
Nu pallar jag inte ens skriva some other shit mer än att jag hade mys today med kräkis Ches ;) thankgod finns det gamlingar som henne som kan chilla lite. Gonatt u other snyggisar.

Your comments pussie
13:29:23 ~ 2011-03-05
Mitt namn; Alexia

Hahah Tobbe gör ju hela programmet..

Min blogg; http://alexias.webblogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback