01.26 - Barn på barn på barn

Åh, skön känsla i magen. Otroligt skön. Gasch så skön. Jag ska skaffa barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn på barn - ja, du läste rätt. Jag ska skaffa ett nytt barn så fort eller helst innan det andra barnet kläckts så att jag slipper den där äckliga mensvärken som sätter sig exakt i hela kroppen sisådär flera år innan och efter. Otroligt skönt. Men vadå hej 66 barns mamma. Tjenarrrre!

Your comments pussie
10:34:05 ~ 2011-03-03
Mitt namn; simone H

Haha sweet, har planer på stor familj jag med.. runt 7-9 barn typ :)

Min blogg; http://simoneh.se
11:14:06 ~ 2011-03-03
Mitt namn; Becca

sv: hihi okej :D

allt bra med dej idag?? :b

Min blogg; http://myranstankar.blogg.se/
15:31:04 ~ 2011-03-03
Mitt namn; Virginia

Hahahaha! Fan va nice ;) Tror du skulle bli en suuuperbra 66 barnsmamma :P



Ha en trevlig torsdag!

Min blogg; http://viggin.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback