07.18 - Ingen normal går upp..

.. såhääär tidigt!
Nu ska jag gå upp och duscha och lalala i väntan på att Sandra ska komma. Vilket va om en halvtimme egentligen men nu kommer hon typ om 5min. Uschaaa! Menmen, ögonen är tok stängda och jag behöver typ en sån där maskin grej som är gul som man kan sätta fast i ögonlocken för att dra upp de så att jag faktiskt ser ngnting för en gångs skull. However, skriver later again.

Your comments pussie
18:02:09 ~ 2011-03-29
Mitt namn; Sumaya

Hejsan! Ja det gjorde jag, tog tid för mig att förstå vad du menade haha fast det var ju ganska längesen och annonsen för skorna tog slut. Det är nog därför du kommer fram till Traderas hemsida istället för till annonsen. Men har kvar de om du är intresserad!



Ha en bra dag :)

Min blogg; http://thefashiionista.blogg.se/
18:14:53 ~ 2011-03-29
Mitt namn; Sumaya

Sv: Vad kul att du vill ha de :D De är helt oanvända och yes de är i storlek 41 fast de är för små för mig :( Hmm..jag vet inte hur mycket frakten kommer att gå på men tror den kommer ligga på ca 70 kr. Jag är inte säker på hur mycket jag ska sälja för de men vi kan mejla om hur mkt du är villig att betala :) (mejlet hittar du där uppe haha) :)

Min blogg; http://thefashiionista.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback