10.48 - Bloggar från mobilen

Sitter på arb.livsresurs och väntar på att klockan ska bli 11. Helt onödigt att gå hit idag känner jag. Chess är bög bakis och pallar ingenting så blir lite ändrade stuff for today så drar hem dirr till henne efter det här så ska härja Sören med henne så att hon får lida rejält ;) jeffla klenis alltså! Nanana, har liksom nada att göra right now så suger balle.. Hmhmhm.. Jaja, men this va ju fun. Ska sätta in pengar later till tjejen jag ska buy shoesen av, så hoppas hon inte failar and fuck me up men lär få de näst vecka eller later men vill fan ha de typ helst nu dirr ;) ahmen ah, tjääära så länge pussies!

Your comments pussie
11:03:21 ~ 2011-03-31
Mitt namn; The Fashionisto/a

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :P

Min blogg; http://thefashionisto.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback