11.18 - Bloggar från mobilen

As drygt. Har fortfarande svullna ögon som det känns nu efter mina highscore igår.. Vafan så blir det ju aaaaldrig när man är drunk and does it.. Känns ju mindre bra iom att jag ska flänga runt massa today. Ska frysa skedar och lägga över ögonen flera ggr om idag och hoppas att det lägger sig, det brukar göra det när man sovit för länge och fått det. Men jag fattar inte om det är pga mina highscore eller om jag fått ngn wierd allergiskreaktion :s skumt. Menmen, annars får jag sminka mig som Batman eller ngt.. Men bu ska jag gå upp så att jag är klar tills Chessica kommer för att vänta på att Majamouse eller Hannapeace ska hämta oss ;) lovely. Seeyaah

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0