11.35 - Han är porr!

Usch, vad trött jag är! Sjukt. Är äckligt hungrig också. Så nu ska jag upp och kirra some breakfast och sen krypa ner i soffan igen för att kolla lite Tre kronor och Bb - när mami väl har tid att se. Mår eeeeeckligt illa utan fryylle i magen så need to hurry!



So fucking handsome - R i c k   G e n e s t !
- skulle nog faktiskt dö liiite om jag skulle träffa honom mitt i natten visserligen. Men behind the tattoos så ser man ju faktiskt en handsome guy - ärligt. Men anyway kan bara säga att han är snygg, snygg, snygg och min nyblivande man - lovely!





Rick ska även tatuera sina ögonvitor svarta och opererabort näsan - to look more like a skull ;> dock tyckte jag att det lät lite minus. Men ni läääär ju hålla med om att han är sjukt jävla snygg! Rawr.


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0