12.16 - Bloggar från mobilen

Highscore efter frukosten vilket kanske inte va så jättebra.. Hm men hur som helst så fick jag skapligt jävla ont i huvudet för ett tag sen så känner mig lite smått low - slår vad om att jag har fått en hjärnblödning eller ngt annat jeeetefarligt ;o oootroligt synd om mig själv! Funderar på att gå ut på promenixx with myself in my hoods när Sandra vaknat så att hon får underhålla mig a while ;) har ju liksom inte pratat med min lilla skorpa på aaas länge för att tjockisen varit massa sjukis i halsen och grejer, så ser fram emot dagen ;) men nu blir det ett väldigt ooold avsnitt av D.H ;) aaah, helt jävla sugit ra :s trodde att jag hade - eller jag haaar - programerat in nya avsnitten av D.H så igår när jag skulle kolla så neeeeeeeeeeej, inte fan fanns de där och inte ens programeringen fanns. Feting lack jag är pga det - ååhhh! Jävla skitgrejer alltså -.- funnit to pay to see the shit now - verkligen! - omg, har tänkt på honom konstant sen han åkte, gaaaalet.. Lovelovelove!

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0