12.37 - Babyboooooom

Som de flesta redan vet så fick min första bästavän en liten
bäbis för ett tag sen. En liten Vera som är massa söt! 


{blev tvungen att låna en bild av Pernilla}

Men anyway, today kom det ut på fb {dock har jag vetat båda news'en a long time before} men iallafall att my old bestfriiieeend, ingen annan än Ida Lööv som jag umgicks med 24/7 både i och utanför skolan förr och min älskade Sandra som always been it ska få små bäbisar. Känns så sjukt wierd att ngn av er ens har fått eller ska ha det med tanke på hur vi va när vi umgicks/umgås. Gasch, men jag smilar i face't och är allmänt gladis för bådas och alla tres skull :ddd




Massa myyyys!

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0