12.47 - Ledsen i ögat

Men kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul liksom. My phone gick sönder igår.. eller ah, displayen. Ser typ lite stuff on it, som vem som smsar och lite av smsen eller om ngn ringer typ. Så känns ju sådär. Så nu sitter jag och funderar på om jag ska buy a iphone iom att jag tänkte do it när min älskade rosa skulle dö.. men känns ju lite sådär när pengarna bara fly's away ur mina händer. Är feting tpl today alltså. Vet inte ens hur den gick sönder. Dålig fylla typ. Plus att typ femtusen polisbilar kom och inspektera mig inatt pga att jag råååka gå utan bralls runt i Uppsala.. haha. Inte okej. Sen kom Chessica och rädda mig ;) haha. Usch, har sovit typ sovit i one hour känns det som och tonight ska jag träffa flicksen i klassen men kommer tpl'a sönder dom känner jag. Ovanligt att jag är ur funktion everytime i meet them. Men anyway, tills dess - ge mig a phone. Har en mega gammal right now som jag fick låna av söt Ches, thankgod - men den är ju inte av den nyaste sorten och typ nokia så fattar nada utav den. Kan iallafall ringa och smsa men vet knappt om t9 finns så tar tusen miljoner år och skriva så får fråga morsan Ches när hon vaknar ;) haha, känns ju bra och va så hightec. Nu nyser jag som sören också - herregud! Aja, tyck lite synd om mig och gör inget fun today enbart för min skull. Ts ;)

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0