13.06 - Dåligt trött!

Har sovit otroligt konstigt dåligt inatt. Hm. Jaja, mammis väckte mig 12 today, tror ni jag va död eller ? Fyfan. Menmen. Nu ska hon och jag iväg på en liten tripp med mitt hjärta - bilen - och kirra mitt nya swedbankkort så att jag kan skippa nordea thankgod. Tog ett visa- kort igen iom att maestro (?) inte brukar funka på tex krogen - suckers. Så får hoppas visa shieeeten är bättre ;> men ska plocka ihop det sista och dra nu. Skriver later ;*

Your comments pussie
23:03:53 ~ 2011-03-08
Mitt namn; LADY UMBRELLA

hoppas att du sover bättre inatt! :)

allt bra annars då?

Min blogg; http://ladyumbrella.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback