13.12 - Holding my thumbs.

Alltså seriöst vad less man blir på personer som absolut inte har ngnting behind ratten att göra :s vem kör självmant typ 70km/h på 90 väg ? Jag kom på mig själv när jag gasa förbi as stora Alunda big city över 100 och fick bromsa in för bilen som körde 50. Det lär ju typ höjas med minst 20km/h på varje ställe för att det ska funka. Jag håller aldrig rätt hastighet och det är ju bara synd om de andra som måste ha mig i arsle eller grina sönder för att jag drivar om, om och om igen. Feting sköna kicken av high speed. Luuuveit. Men det är ju mina boys som lärt mig ;) hah.
Trots att jag satt i bilen för ett tag sen och kärade ner mig ännu mer in my drivinglicens som jag snart haft i ett år - bara - så finns det massor av things som kan få en heeeelt tpl, när man får den där oroliga känslan i magen och få upp en fråga som flyger runt och tjatar sönder ens huvud och man undrar över vad det kan vara, om det är ngt farligt eller om.. det kanske är så bad as cancer.. jag vill helst inte veta svaret alls utan att det bara är ngt löjligt som en köttbulle som "växer i magen" medans jag håller sönder mina tummar tills huden blir helt köttigt blodig att det faktiskt är en köttbulle. Jag hoppas inte att det är cancer eller ngt farligt överhuvudtaget men vad kan man göra.. jag kan bara önska och hoppas.. ♥ - det va ju inte den funnigaste nyheten att komma hem till..

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0