13.36 - Kunde vart elit

Skjutsade in Victoria till skolan today samtidigt som hon hjälpte mig hitta dit jag skulle - vilket va jättesvårt.. verkligen -_- totaly ironisk nu! De låg i samma hus som hennes skola. Hah. Jobbintervjuven gick iallafall bra (y) sen dejta V och jag lite igen tills hon skulle tillbaka till skolan vid 12. Sen röjjde vi runt på lite affärer och ah, döda nästan en gubbe.. hm.. sen fick jag äntligen slippa dampbarnet och åka hem ;) så nu ska jag chilla lite, fixa ihop lite stuff och sen åka till Hannapeace och maybe dirr till Majamouse sen ;o fårse hur det blir. Känns liiite ondödigt att åka fram och tillbaka faktiskt.. Seeeeyyahh

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0