13.46 - Bloggar från mobilen

Sitter hos Ches och kollar på barnkanalen, oooootroligt fun - naaat. Men hon har typ en kanal så finns inget som kan roa mig medans hon sover ;) usch, skulle också behöva sova, fan så skönt.. Juste, har satt över money till tjejen nu så hon skulle skicka skorna och feting plus med att hon bor runt Sthlm ngnstans så skorna lär komma nästa vecka skulle jag tro. Är gaaaaalet happy i facet. Yeeey som jag tjatat om de där skorna alltså! Hihuhi :d äh, nu ska jag fan försöka sova a while..

Your comments pussie
14:55:17 ~ 2011-03-31
Mitt namn; Maja <3

Fin blogg! :) Hur mår du då, BTW? :P

Min blogg; http://oehmaan.blogg.se/

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback