13.50 - Fettttttoooo

Fyfan. Nu måste jag verkligen börja tänka extremt på vad jag trycker i mig. Hejdå subway, hejdå automat cola (ni vet sånna på typ donken), hejdå allt annat. Nu måste jag börja med en total diet på 6 maybe 7 days - vilket innebär att ja, jag får välja en dag i veckan till att fucka min kropp. Jag måste börja räkna kalorier vid varje måltid och varje dag för att inte överstiga för mycket, helst så lite jag och min kropp pallar. Så nu satsar jag på beach 2011 satan och hoppas det håller i sig. Dock måste jag säga att jag kommer faila ang en sak - vin. Iom att jag älskar mina Tre apor vin så blir det en efterhängare och iom att jag inte "kan" - gillar inte - att dricka vin utan sockerdricka/sprite etc så blir det mitt enda misstag som jag gör medvetet. Men fyfan nu måste jag bli smal igen!
Hejdå fetto - hej skinnybitch
- i wish.


- jag saknar tiden då jag verkligen va a exerciseaholic.
Och jag saknar mig kropp!

Men som jag och Ches prata about yesterday ang to buy a gymkort på friskis så låter det som en jävligt bra idé så ska fråga mami lite sött om hon vill köpa ett. Men fuck. Det här går ju inte längre. Nono, fuck alcohol och allt och alla andra who made me fat! ;) men som sagt så har jag lite other plans about it also.

Your comments pussie
15:12:16 ~ 2011-03-01
Mitt namn; Isabelle

men du e ju fin som du e, herregud :)


Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0