16.03 - High in the kitchhh.

Ska straxt kila iväg till köket - som btw är klart nu, det enda som saknas är nytt kylskåp ;) kirrar bilder later. Men det är så jävla skönt att det äntligen är klart. Gasch! Så i love it. Men hur som helst, nu är jag ikapp med Bb avsnitten så jag måste skriva av mig lite about it.

1. Rodney är äcklig, ful, tjock och har fuckade ben - alltså kolla när han går.
2. Jag fattar inte hur Sanna kunde ligga med honom. Hon är liksom top 10 och kunde få anyone almost, men väljer Rodney +o( äckligt.
3. Thankgod slipper man se hon där.. Ann.. Annie ? Hette hon så ?
4. Gillar inte mickarna de har this season, ibland äre inte mycket man hör without att ha ljudet på högsta..
5. Martin är fucking handsome ;) rawr.
6. Rätt skönt att slippa se Rickards face. Usch, eller hans jävla snack.. sen grinar jag ju inte dirr sönder över Ebba.
- nu tror jag inte jag har ngt på hjärtat more about Bb. But thats my opinion.

Nu ska jag som sagt iväg till köket, dra på tvn där och slänga ihop en sallad åt mig tills later/tonight och även kirra ngt annan att äta, men det visar sig ;>

Your comments pussie
18:52:18 ~ 2011-03-01
Mitt namn; Malin "Molle" Johansson

hahah håller verkligen me asså, hahha Rodneeey är skabbig skam för tv asså... :S

Min blogg; http://zonette90.blogspot.com

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback