16.23 - Bloggar från mobilen

Tjinnarre pussies ;o är feting seg today dunnowhy. Hoppas på en promenixx med Majamouse tonight om hon nu inte fått för sig att flytta till Gävle ;) men då slår vi henne! Imorgon ska världens bästa jag till staden på möte och sen möta upp Ches som jag inte sett på typ år och dar, så det blir naaajs. På fredag ska vi dra på dagskryssning - typ som eckerö men this is another boat som går från Norrtälje om jag inte är heeelt ute och cyklar ;) sen lördagen som kommer är ju galet mega efterlängtad ;) ouwh! Haha kom på en sak när jag skulle skriva mega men det ändrades by itself till megafon - jag och Sandra insåg igår att jag skulle behöva ha en så att the other cars fattar och hör att jag är fyyycking pissed at them så att de typ kan köra åt sidan eller ngt istället för att ligga och trycka på 50-70 på 70 väg. Naaat okej! Jaja, write some shit later

Your comments pussie
17:40:01 ~ 2011-03-30
Mitt namn; snadarrr

ja de är ju nästan så man vill sjunka ner i stolen när du är uppe i varv xd haha. du tutar på bilarna och dom tror ni känner varrann så dom vinkar xd hahah


Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0