16.59 - Bloggar från mobilen

Min käkvärk kan ju bara bero på en sak.. ;) Otroligt värd night igår. Den kvällen har varit unbeliveble't efterlängtad! Det blev Min låtsas fru på bio, helt okej film faktiskt ;) men det va liksom sällskapet som gjorde hela kvällen ;) sen blev det hem till mig.. Nana, den här kvällen kan jag leva på länge ;) lovely x tusen! Today vet jag inte riktigt vad det blir, men skulle vara nice med lite fatburn så ska kolla med Majamouse men som sagt hon har ju ingen känsla för att ha koll på luren ;) haha. Men pallar hon och har tid så blir det så, annars vet jag inte just today känns det ofun att gå alone. Pussis så länge

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0