18.36 - Thursdaynight

Känner mig så duktig alltså! Jo, jag är som ett barn som behöver ett "men vad duktig du är malin" efter varje gång jag gjort ngt (a) som today, så har jag ääääntligen städat klart allt! Har dammsugit, tvättat golv, plockat ihop some stuff, städat in my walk in closet ooooooooch städat efter Chessica och mig i helgen ;) hahah! Ingen vet hur drunk vi blev eller hur fan vi kunde röjja ner så mycket.. hm. Dock gör vi ju om this every weekend ;> hah. Jaja, hur som helst så känns det äntligen gooddie iom att jag gått och haft smått med ångest senaste tiden när jag varken hunnit eller pallat do it. Hur som helst, nu sitter jag och väntar på Chessica som ska komma med ngn büüüss och ah, det är väl i stort sett det jag gör at all..

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0