18.46 - Martinar = ugly ?

Insåg idag när Ches kommenterade en av mina statusar och skrev att alla martin är fula. Det är faktiskt rätt jävla true. Tänk efter, känner ni ngn martin som verkligen ser bra ut, som inte är kändis utan ngn helt random, ordinary person ? Tveksamt. Jag kommer iallafall, just nu inte på ngn liten stackare hihu. Men sen äre ju visserligen skillnad på att se bra ut och på att va handsome ;) men anyway.. alla mina martin'ar står still i huvudet under kategorin inte så handsome/ugly. Elak jag känner mig, huh. Menmen, heter du martin så tänk såhär - i maybe fogot u ;)

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0