18.55 - Stonesinmyeyes

Väcktes av mamma imorse kl 11. Fyfan vad död jag var! Somna om och vakna typ ännu tröttare halv 13 och insåg att jag kanske faktiskt skulle gå upp.. fattar inte vare är med mig right now. Senaste veckan har jag sovit närmare 12h varje natt - eller åtminstone behövt. Skumt. Så lär typ gå och lägga mig typ 19 ikväll - ah om typ 10min för att vakna någorlunda pigg imorgon för att palla ta bilen till stan på mötet. Usch! Men hur som helst, hasn't written anything today för att jag fettat i soffan, varit och kirrat swedbank kort, tjockat even more i soffan och städat och det lär inte bli så jättemycket mer today heller för har endel kvar att göra iom att jag skjutit på städningen i ett x antal dagar/veckor. Men började liksom bli time to unpack all bags i've got från den senaste shoppingen liksom ;) hah!

Och små pussies, this is my 1500'de inlägg för den delen.

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0