20.15 - Jag och mina skills

Sitter vid my old computaahh, dock inne på papis inlogg pga att jag känner att jag inte vill påminnas om some old shit right now. Hur som helst så är det en stationär vilket betyder att det är en mus och ett tangentbord som inte sitter fast i datan och O M G vad skönt det är. Snacka om att man typ skriver miljoner ggr snabbare än på the ordinary. Inte för att jag skriver feting slow med den men det är ju lite skillnad. What a luck att i've got my skills ;) känner mig üüüber tråkig som inte har ngt speciellt to write about, men liksom dagens- listan finns på den andra så måste leta upp den once again - nog för att den sucked men vad gör man inte för att det ska bli lite action ;) brb pussies! :P

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0