20.38 - Day six.

Har så boooring så vi kör på en dagens again, maybe three ;)

Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Ojojoj. U wish u new. Nej, men jag har otroligt nog, vilket många probably säger att jag inte borde ha, men shit the same, jag har det utav en anledning - honom. Utseende; Jag har krav såsom att hans skor måste falla mig i smak - utan skorna ingnen mig. Sen tänker jag väldigt mycket på stilen och håret. Han han ful stil som rikemansbarn i några "stilrena" gay kläder så blir det feting minus. Håret om ngt måste vara perfect, dock har det egetnligen ingen jättestor betydelse how it looks. Personligheten; Hm. Han ska vara smart, alltså inte mvg i alla ämnen utan bara allmänbildad, liksom fatta simpla saker som inte jag eller en blondin kan. Sen tror jag inte att det är så mycket större saker där. Kroppen; Helst normal - vältränad, eller det är nog mer ett måste för blir rädd för boys med bullmage ärligt talat. Men jaja, not quite that often i find a guy like him - thats fucking harddd.

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0