20.59 - Day sixteen.

Dag 16 – Innehållet i min väska.
- just nu är alla typ almost urpackade. Men det saker jag alltid måste ha som check innan jag drar iväg ngnstans är; nagelsax - hjärta mig liksom, vitpeppargrejs - ni vet kulorna och nej inte mot ghosts utan mot vinterkräkis ;) sen plånkisen med massa moneysar i, allt mitt smink ifall i'm going far away, kammen - überviktigt, plattisen - iom att alla andras plattisar sucks, massa kläder och alkoholen baby! Så ser iallafall väskan host väskorna ut när jag använder de - alltså on the weekends ;)

- vill du följa med i min väska ? ;)

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0