21.31 - Mhallin

Alkoholen ner - tonight kör vi mh-all-in with m-a-l-i-n herself ;)

Sitter och dricker mig drunk as sören med Chessica i stan. Nice! Blir förmodligen krogen and meet some ppl, har inte dirr bestämt oss än.. hade ju varit liiite nice med hemmafest menmen. Tomorrow ska jag iväg till Elin Lundis och träffa mina små snäckor från klassen - luuuuuuuuuv! Får maybe med mig my homie Ches a while also. Håll tummarna för att jag får träffa him on sunday - håll det hårdaste ni kan för mig skull.. innan jag blir instabil :O jag kan ju faktiskt dö utan att ligga ;) muhu! Nej, nu ska jag klunka vidare och hoppas på en lyckad night, men vad blir det inte med Chessica vid sidan av ? Right. Men love on u and take care.

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0