23.09 - Grattis mitt hjärta!

Shululu u pussy! Är lite smått happyface iom att jag ska iväg och jobba imorgon som vikare på ett dagis i Alunda big city. Känns ju naaaaaajs! Så får in lite cash - dock om jäääättelång tid, massa veckor nästan år. Sugit. Menmen, måste få in mina skulder från folk som ruinerat mig på casch för att sen kunna betala mina skulder till lite ovärda saker som egentligen inte borde fått förekomma alls. Har haft mina cash i 5dagar och redan sumpat 2 tredjedelar utav det. Så måste börja snåla sönder och leta hemmafester framöver i typ ngt år så att jag har ngn chans att spara pengar.. annars får jag väl börja gå på gatan eller ngt - eller na, det gör jag ju redan ;o fifään, fett med feting ångest som snurrar runt om och om igen i huvudet. Måste fan bli ändring på skiten. Kan ju seriöst inte lägga ut massa tusen på fucking jävla sprit. Ååååh! Så ni som läser this och har a few things som jag borde haft för länge sen (gäller inte alla) ni kan ju liksom snabba på lite och casha ut lite shit åt mig så att jag också kan få ett liv ngngång - inget illa menat men u know, börjar kännas tjatigt att behöva tjata sååå länge och mycket ang pengarna.
Jag ska fan skaffa en bitchan fond.
Hur som helst, today fyllde ett av mina hjärtan 20år - ingen annan än Maja aka Majamouse, Majken and whatever u wanna call her ;) så skickar massa telepati pussisar till henne och hoppas att hon fått allt hon önskat sig - utom mig :o jag är ju så många andras förstår ni ;) hah!
Blä. Snart ska jag tjocka hem en iPhone 4 med ngt tufft abbonemang som typ telia max 25 eller 3 pott (499), men har feting beslutsångest och vet inte vilket jag ska välja för att folk kommer med olika saker och åsikter heeela tiden och lalala. Plus att saken inte blir lättare när jag fattar noll - inte lätt med tre hjärnceller. Muhu!
Äh, fuck this. Nu ska jag feta på en movie och sova, ska upp 06.00 - how fun isn't it ? Äntligen gör jag ngt lite, snäppet värre än chillar ;) wräääähh. Puss och gonatt

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0