23.12 - Heeelt slut!

Helt jävla sjukt hur trött jag är. Och då sov jag sönder 3h på kvällen. Usch. Så blir en snabbis titt at the computaahh sen gnussar jag ner mig och sover till typ inte innan 13 imorgon. Har lekt sönder med massa kids today, varav en av de är Majamouse's lillebroris Oscar, så det va lite smått fun. After work träffade jag Majken a while och gick runt en liten vända with her för att få lite extra creds i fettet. Juste träffade Victoria på lyynchen also :> skönt att typ avreagera sig med ppl at same age.. Menmen, känns unbeliveble skönt att jag får sova imorgon iom att dag två alltid är värst för mig. Jaja, jag slänger in en dagens sen drarrr jag för tonight.

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0