23.30 - Day seven.

Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
- vad skulle jag inte göra svarar jag på den! Nej, men jag skulle nog först och främst ändra alla fel i have on my body. Typ fettsugning, boobsförstorning, fettinjektion i övre läppen etc. Finns en hel del och listan kan bli lång om ngt. Men sen skulle jag nog typ kasta iväg pengarna på alkohol, kläder + shoes men.. om jag varit smart och tänkt på det då, så hade jag förmodligen bought a car just for myself. Typ en pudding i rosa ;) rawrrr. Men det är nog prio1&2 som jag först gjort. Sen hade jag nog visserligen skänkt lite slantar till stackars behövande som Sandra ;)

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0