23.31 - Givande

Gick ner till Alunda big city, sen runt där we use to go och sen nästan all the way home, vilket resulterade 1½h work out, för att inte glömma att jag hade 2kg vikter/per ben så kände mig som feta fettot när jag gick runt där och släpade sönder på benen. Men det va lovely! Imorgon så slår alarmet igång på 07.15, sen kommer Sandra vid kvart i 08 och vi åker runt 09 ngngång. Sen ska jag hämta upp Chessica och leta reda på stället vi ska till ;ooo jag kommer va lost som en liten kääät i Hollywood typ. 
Men however.. ingen, absolut ingen kan förstå hur happy jag har varit inombords senaste dagarna. Gasch, länge sen jag hade sånt här big smile i hela facet måste jag säga! Aouwh, gaaalet! :}}}
Nu ska jag sova och försöka wake up kind of spirited tomorrow. Gonatt.. Juste, glöm inte att kika min finest, länk finns till höger ;)

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0