00.06 - Igiveupfortoday.

Haha, är på världens jävla humör alltså! Galet. Är typ helt uppe i varv med smile i facet. Kan va för att jag tryckt i mig för mycket ipren. Men det är sweet iom att det är första ggn de senaste dagarna som jag faktiskt känner mig levande. Men ska tagga ner och kika på television {läs med sväng i wordet} och försöka sova lite. Men goooood vad ni älskar att i'm back - för det gör jag också ;) a few days from now iallafall. 
Juste, har ni hört nyheten ? Jag ska - kom jag faktiskt fram till heeelt själv - va nykter hela helgen och förhoppningsvis så glömmer jag bort att det är helg och alkistarmen håller sig lugn. Chockad över att jag ens kom på tanken iom att det inte gick sist när jag bestämde det. Men however så kände jag att det kunde behövas efter en vecka som död.
Tycker ni är rätt kassa på att komma på vem jag menar {med chey 1} så jag får slänga ut yttligare information {läs informäjschön} about chey 1, men det får bli imorrn ;) luuuuuvelie.
Slänger ut pics på mina små tussar before i leave u. Gonatt.



- Miley & Lovis, aww.

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0