01.39 - Minnet på topp.

Tjennahallå. Nu har jag både katten och Viccan i sängen, så ska avsluta nighten med ett inlägg för att sen klirra på Remember me - nej, jag har inte sett den yet. Imorrn fortsätter ma life as normal - bortsett från att jag ska va nykter. Väldigt deprimerande. Åh. Åååååh. Åååååååååh. Förstår inte how i should make it. Och det är sånna här tillfällen man frågar sig why the hell jag ska va sjuk och whyyyyyyyy fröken Victoria Elisabeth Maria Oscarsson inte äger ett fucking jävla drivinglicens. Howwwra! Med minnet på topp så säger jag gonatt. Hejpa!

Btw, vi har ett givande rätt svar - namn - i inlägget Pinsambrud.se

Your comments pussie
18:27:21 ~ 2011-11-14
Mitt namn; vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

Hade det varit så tasty så hade kanske fler än 16 pers ink jag läst det? ;)

Min blogg; http://vadfanskajagheta.se
15:36:40 ~ 2011-11-15
Mitt namn; Me, myself and I

Vad mer än de som bevakar mig säger dig att d enbart va dom som lästere ? Precis ;)

Min blogg; http://bitchan.blogg.se/
01:15:49 ~ 2011-11-17
Mitt namn; Snadar

Oj jävlar du vilken koll hon har .. Ja undrar varför hon kommentera ;) haha.


Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback