01.49 - Tröttcheyy

Yeeee. Efter a while insåg jag att jag kanske borde prova blogg.se appen å än så länge är den perfect! Lovely.
Ligger i sängen å har precis ciggat med Viccan, har försökt sova huuur länge som helst men tycks aldrig gå, men ska upp om 4h så än äre chill ;)
Alltså ingen anar hur jävla trött jag blev efter workingdayen med Ääna! Hon körde ju slut på stackars mig totaly så däcka på soffan i sisådär 2h. Dstm så ska jag nog aldrig springa runt in stores med henne again, galet cheyen körde med "klart du ska köpare" varje gg jag fick lilla beslutsångesten som genast försvann (; men imorn blire förhoppningsvis chillare med Idahoen trots våra tre kunder.
Men ska försöka sleepa vidare igen. Seeya in a while pussies! Gonatt.


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0