12.48 - Pinsambrud.se

Det jag skriver nu blir kind of a quiz för er iom att jag inte kan nämna any names about this thing så får ni helt enkelt gissa er till det och jag har en feeling om att personen i fråga förmodligen kommer läsa och maybe, förhoppningsvis känna igen sig i detta och ah..

Haha. Det handlar om en cheyy {vi kallar na chey 1} från Uppsala trakten, åldern kan vi säga är mellan 18-20 - annars blire waaaayy to easy! Bloggar. Haha, jag undrar om jag kan säga mer iom att det blir rätt avslöjande alltså ;) brunett. Rätt kort. Aja.
Sen handlar det om en boy, som jag däremot inte tänkte hänga ut här iom att det är cheyen jag "vill åt" haha ;) chey 1 och den som berättade det här för mig som vi kan kalla chey 2 känner varann relativt bra sen innan och chey 2 och boyen är old exes. Men yeye, chey 1 och boyen låg one night - menar det, fick lite kräkkänsla när chey 2 berätta det för mig.. men anyway, hahaha.. så efteråt säger chey 1 till boyen att han absolut iiiiiinte fick berätta för chey 2 iom att dom känner varann eller ngt och synd, för chey 2, jag och god knows who vet och synd igen för att jag skrev ut det här och synd en gång till att du är så pinsam satt du säger sådär och tror att han ska va tyst om det och synd igen att du bara bevisar att du är rädd för chey 2. Hahahaha, jag kan allvarligt inte göra annat än att skratta åt hela grejen men mest utav allt åt dig. Åååååh, jag döööör :'d fan vad jag längtar tills jag och chey 2 ser dig next time för att bara se hur mycket du kommer fjäska iom att du är så dum som tror att ingen vet. Men kniven i ryggen back to you ;)

Goooosch, såhär kul har jag inte haft på a looooong time!

Your comments pussie
14:20:01 ~ 2011-11-02
Mitt namn; Viccaaaaaaaaann

J,B

Min blogg; http://Nattstad.se/Viccaann
14:21:56 ~ 2011-11-02
Mitt namn; Me, myself and I

Vad säger man alltså!

19:38:02 ~ 2011-11-02
Mitt namn; Anonym

Ida Högberg ?

12:21:32 ~ 2011-11-04
Mitt namn; Snadar

I think hon heter jessica ;)


Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback