15.14 - Satsar på super Sala.

Finally så mår jag nästan som en king. Efter nåra tabletter vs. Så tomorrow blire en as chill night - belive it or not. Sen på lördag drar jag, Chasse, Majk och Hannapeace iväg till Knivsta på going away bbarty för Conniiboy, Limont och Joel för sen drar dom jävlarna iväg till Australiaaa, vad dom nu ska göra där liksom -.-' och efter det tror jag, har en ganska säker feeling - eller ah, jättesäker - att det blir super Sala till boysen, dock flyger vi nog hem same night again, men anyway pretty damn sweet ;)




.. måste ju skryta att this is some of Sala boysen. Men nu ska jag kila. Seeya!

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0