18.16 - Slisk i tv!

Nu börjar jag vakna till liv again efter att ha varit vaken i 50min. Dött vad jävla trött jag va! Ida sitter å kollar på typ Mastetchef som inte ens är på svenska, d va ju fun - jag som älskar att laga mat och är sååå duktigt! Right.. Kan va drf jag skriver inlägget ;)
Yee, imorn äre fredag ftw äntligen kan vi ju bara svara på det! Fårse vad som händer för än har jag iiingenting planerat just för att det är helg innan löning å allt. Men kanske kikar förbi mina skorpor Sandra & Miley (; yeye! Men aja, probably så kommer väl paniken imorn när alkistarmen börjar skrika - men vilken tur att jag har mina tre apor hemma ;)
Åååh! Alla kockar i prgmt Ida kollar på är aaaaaaas ugly! Hahah! En ser helt sliskig ut med hög panna, halvt sned bena, öronlångt-, rakklippt-, platt hår och glasögon på sniskkkan. Alltså VEM vill äta hans mat som han pillat på ? ;o usch. Dstm ser inte ens maten god ut. Kass skit! Ser äckligare ut än min mormors spya imorse ;)
Nanana, however ska Viccan få en present av mig later ;) men d blir hennes surprice!
Juste! Hahaha, idag hos andra kunden dunka vi music bby på typ as hög volym, med bästa låtarna från the '90s! Så kommer kunden hem.. hahah! Det va lite kul just för att pappan kom hem sist vi va där å bbarta music! Haha ;) Men ska do something else now, tjingis!


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0