18.39 - Oddwolf.

Hoooowdy cowboys. 
Har chillat i soffan framför tvn all day och fortsätter kvällen där tills Viccan hör av sig och vill bli hämtad after worrrk. Så drf har-, är- och kommer jag förbli totaly boring här så tänkte göra ett snabbt inlägg om pappas hemklickade stuff just for me. Alltså en e-cigg från Oddwolf. Pretty damn aaaas nice!


Det är en elektronisk {uppladdningsbar} ciggis fri från tobak, nikotin, tjära, kolmonoxid och du slipper bränna hål på dina strumpbralls etc ;) perfekt för mig iom att jag alltid lyckas med det! Med Oddwolf kan du röka när du vill, vart du vill iom att röken som kommer ut bara är ånga som inte är skadlig för - inte vet jag, mänskligheten elr ngt ;) när filtret på dessa är slut - alltså när röken är slut - så byter man till ett nytt filter/munstycke och ett sånt räcker lika länge som ungefär ett paket ordinary ciggisar så i längden blir det billigare - inte för att jag är fattig dåraaa men anyway, fatta all the shoes u can buy for that money ;) lovely. Till dessa cigg så kan man även köpa andra filter med massa olika tastes, så ah huuuur sweeet ? Looooves att den är rosa also - mjau. 

Men nu ska jag kila och inte alls tänka på att det är fredag, att jag är nykter och att krogen inte alls har öppet. Tjingis

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0