18.50 - Saftigt!

Mind my own buisness - ah, fast nej. Man backar sin broooder 100% och lite till. Jag ställer upp för ma' homies, så som jag ställer upp för Viccan nu. Jag skiter i vad du tycker om det. Du är ändå rädd. Vad ska du göra ? Hahah. Jag har fått såååå mycket saftig information (läs infårmäjschön) av honom. Hah, så ni kan inte ana hur kul min kväll varit och bättre blir den när jag ska tok sprida det till Viccan. Yeah! Bara älskar när Uppsala spelar som bäst. Fan så äckligt kul! Och juste, hörde att du ville veta några ragg eller personer jag "gillar" eller varu jiddra om näru pratade med/skällde ut honom, men leta ra ;) show me what u got. Men kan bara ställa frågan - did it hurt when u fell out of the whore tree and banged every guy on the way down ? Hahah. Lyckas! Watch your back wuz! ;) googlar man falsk fitta så äre bilder på dig som kommer upp så jag vet inte om det är så mycket att komma med. Men det roliga är att han har lika kul åt det här som jag, plus att du försöker återigen att prata med honom meeeeen så kommer han och säger det också. Hahah, äru skön elr ? Inse att det inte finns ngt att göra åt saken nu. Jag kommer lägga mig i och jag lägger mig i tills du ligger på botten. Nu har jag inte time for this, ska iväg till Viccan ;) yeah. Try what ever u want, men mina hugg kommer alltid ta liiite bättre och liiite hårdare.

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0