20.01 - Exploooode

2dagar och 18timmar senare..
Blev hemma från work today again så va iväg till vårdcentralen och checkkka vare va, men de kunde inte dom hlr säga så blev sjukskriven veckan ut och ska tillbaka på ons morgon och lämna massa prover som kanske kan visa vrf jag mår så piss. Känns typ som att det allvarligt är ngt i hjärnan som ska spricka. Har säkert fått en hjärnblödning. Haha. Men det känns ju inte så jättefun att jag ska vittna på en rättegång imorrn när jag mår såhär nu -.- får helt enkelt trycka i mig ipren, bli hyper och fly away. Men nu har jag klirrat hem 3 new perfumes så jag är nöjd for this week, så nu blir det Ensam mamma söker. Tjaraaa!

Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0