21.10 - Söndag och död

Inte blivit mycket tid till bloggen this weekend. I fredags vart det så chill det kunde bli med movie mys. Sen igår drog jag hem till Sorken med IdaKnarkis å Kalle. Där va/dit kom även Kittyy, HannaTpl, IdaLövis å massa others sweet! Har inte träffat my man IdaLövis på nästan ett år :oo helt sjukt med tanke på att vi i stortsett satt ihop med varann på gymnasiet! Så det gjorde verkligen hela min kväll plus de andras sällis also ofc (; men det blev vin för hela slanten anyway och hur kan det inte bli bra då ? ;) today hängde jag hos Sorken med Kitttan å Hanna å låg allvarligt i soffan framtill 17 då jag dissa dom för soffan at home instead ;) men ah, ska chilla vidare till vem kan slå filip & fredrik å fortsätter hålla my thumbs för fillan å freddrickk ;) gonatt


Your comments pussie

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback
RSS 2.0