00.09 - Bloggar från mobilen

Jomen visst, the bitch is back! Får ju sån ångest i facet när andra halvan säger att hon unlike'ar att jag inte hänger på bloggen as i used to. Sure, saknar det också men känner ingen ork eller lust än.. Dessutom borde blogg.se öööka och fixa en app så att man kan lägga upp pics! Hur som helst om några timmar, 12h exakt så rullar moniesarna in på kontot once again och de är ju galet efterlängtat måste jag säga ;) men känns som att de redan är slut innan jag ens fått de pga allt jag "måste" köpa.. Hm. Kuksugit! Anyway, fårse när jag slänger in nästa inlägg men nu vet ni att i'm still alive. Andra halvan, i'll be backkk! Kikar väl in someday och update'ar pics och sånt. Pussssss lovers!

Your comments pussie
01:57:10 ~ 2011-09-22
Mitt namn; snadarrrrrrr

yeeeeeey ;) kom igen malaaaaa <3

13:12:10 ~ 2011-11-02
Mitt namn; Maja

Hello darling! Inte visste jag att du börjat blogga igen,

här hänger man inte med ;) Devote.se har en as bra app,

men där kanske du inte vill blogga? Jag har en blogg där

majimaj.devote.se som jag gjorde för nån månad sen när jag

blev sugen på att skriva igen, men har inte skrivit nått där än eller gjort nån header för kunde ju inte fixa de genom lur'n,

men nu har vi ju internet men jag vill att min lilla minidator ska

funka, laga den åt mig! Sneeela!



Gå in och kolla hur vacker bloggen är ;)

Cuuuuupcaaaakes - hah! Puss

Min blogg; http://majimaj.devote.se

Komsi, komsi - kommentera här darling;
Alla kommentarer blir lästa och får svar!

Tell me your name baby;


Jag addar dig på;


Skryt med din blogg;


Write here baby, write;


Trackback